امیر تتلو از ایران می‌رود: خسته از مردم شهر!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امیر تتلو از ایران می‌رود: خسته از مردم شهر!
نوشته شده در پنج شنبه 19 آذر 1394
بازدید : 831
نویسنده : hosein

 امیر تتلو با انتشار عکس گذرنامه ای، از سفر به یک کشور خارجی خبر داد. 
 
تتلو نوشت: خسته از مردم شهر ...! خيلى سعى كردم بمونم و مفيد باشم ولى نشد، همه كار كردم، همه كار همه ى درهارو زدم ولى نخواستن و نذاشتن، همين مردم رو ميگم، كارى كردن كه برم، خب منم ميرم! 

امیر تتلو از ایران می‌رود: خسته از مردم شهر!

دارم پير ميشم وديگه واقعا احتياج به درامد و زندگى دارم بعد از دو سال ممنوع الخروجى بالاخره پاسپورتم رو گرفتم و حتما تا عيد ميرم با اينكه عاشق كشورم ولى ميرم چون كشورم اصلا منو دوست نداشت همه شاهد بودن، من كه هيچى حتى دوستامم نتونستن حتى يه مغازه اينجا داشته باشن از دست حرفاى مردم، حالا كنسرت و فوتبال و اينارو اصلا حرفشو نميزنم اما من مثل بقيه نيستم و از بيرون هم هواى كشورم و مردمش رو خواهم داشت. 

 
قول ميدم كه خيلى زود تو يه تيم خارجيه خفن منو ببنيد به زودى



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: امیر تتلو از ایران می‌رود: خسته از مردم شهر!تتلو , خارج , تتلو هم رفت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: